دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت الاسلام بهزادی با گلایه دوباره از کمبود معلم تخصصی در بخش احمدی، گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان با حضور پر مدرسه پاسخگوی دانش آموزان باشند

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با ابراز ناخرسندی از آموزش و پرورش استان و حاجی آباد اظهار کرد: بیش از یک ماه به شروع مدارس مانده بود که از طریق همین تریبون نماز جمعه اعلام کردم مدارس احمدی در سال جدید دچار کمبود معلم نباشد اما ظاهراً تلاشی در این خصوص نمی خواهد صورت گیرد.

وی افزود: از طریق مراجعه مردم به دفتر امام جمعه متوجه شدیم بار دیگر دانش آموزان احمدی با کمبود معلم تخصصی در برخی از مدارس بخش احمدی مانند مدرسه عفاف روبرو هستند که خود جای نگرانی دارد.

امام جمعه احمدی ادامه داد: از مسئولان آموزش و پرورش هرمزگان خواهش دارم خودشان با حضور در مدارس پاسخگو دانش آموزان باشند و به دادن چند بیانیه و جا به جایی نماینده آموزش و پرورش در بخش جز ناراحتی مردم و هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت : بخاطر عملکرد ضعیف مدیر آموزش و پرورش حاجی آباد چرا باید دانش آموزان ما دچار خسارت شوند و ماندن همچنین مدیری ظلم به مردم احمدی و حاجی آباد است و حق مردم احمدی این نیست که مسئولی که مطالبه گری می کند را کنار بگذارید.

وی اظهار کرد: دانش آموزان در مناطق محروم اگر از همین تحصیل هم باز بمانند که دیگر جای تأسف است و من به عنوان امام جمعه تا روزی که معلم سرکار دانش آموزان نباشد در همین تریبون فریاد خواهم زد.

امام جمعه بخش احمدی با گلایه از مسئول راه و شهرسازی اعلام کرد: تمام راه های روستای بخش احمدی دارای مشکل است و بنده در هر سرکشی که از روستاها دارم شرمنده مردم هستم بیاید یک توجه به این بخش کنید ایام زمستان در راه است و این مردم با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شوند.

حجت‌الاسلام بهزادی در بخش دیگر گفت: شهید فهمیده یک اسطوره مقاومت بود و یک نوجوان ۱۳ ساله که با بصیرت خویش انقلاب را بیمه کرد و باید ما در جریان انقلاب همچنین دانش آموزان را تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: نوجوانان سهمی بزرگی در کشور دارند و باید در مسائل فرهنگی نوجوانان را دخیل دهیم تا خروجی کار ما بیشتر شود و شهیدان نوجوان دفاع مقدس را به دهه هشتادی ها و نسل آینده آشنا کنیم.

خطیب جمعه احمدی ادامه داد: دشمن در فضای رسانه فعال است و شهادت نوجوان ۱۳ ساله را افسانه می داند و برای دشمن با این کار می خواهد اراده و ایمان نوجوان را از او بگیرد و شهید فهمیده ها را از انقلاب حذف کند .

حجت‌الاسلام بهزادی تصریح کرد: شهادت رهبران و فرماندهان حزب الله و جبهه مقاومت جریان مقاومت را از حرکت باز نمی دارد و خون شهیدان مقاومت مانند آب جریان دارد و هر روز مستحکم تر و قوی تر می شود و حتی خانه نخست وزیر اسرائیل را نشانه می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha